Lagardère Travel Retail již tradičně spolupracuje s organizací Zdravotní klaun, která přináší radost do nemocnic a sociálních zařízení. Zatímco v loňském roce pomohlo bistro café Bread&Co. a restaurace Masaryčka, letos štafetu převzalo fresh bistro NATOO, další z originálních konceptů této společnosti.
Zdravotní klauni od svého vzniku v roce 2001 navštěvují nemocnice a sociální zařízení po celé České republice. Jejich činnost je financována hlavně dárci, mezi které se řadí i firmy jako Lagardère Travel Retail. „Dlouhodobé partnerství je pro nás klíčem k úspěchu,“ říká Ivana Holubová, CSR manažerka společnosti. „Letošní spolupráce se rozšířila a zapojily se i naše další koncepty, což umožnilo přiblížit aktivity Zdravotního klauna ještě širší veřejnosti.“
V bistrech NATOO na letišti Václava Havla a pražském hlavním nádraží probíhal od 1. června do konce měsíce prodej tyčinek LIFEBAR, které poskytla firma Lifefood Czech Republic. Prodej přinesl organizaci 32.327 Kč, což pomůže klaunům pokračovat v jejich důležité misi.
„Díky podpoře Lagardère Travel Retail můžeme pravidelně přinášet smích a radost nejen nemocným dětem, ale i seniorům a zdravotnickému personálu,“ vyjádřila se Alexandra Pilařová ze Zdravotního klauna.