Petr Vaněček popisuje, jak využívají umělou inteligenci v AAA Auto

Doba umělé inteligence je tady. Kdo ji nevyužívá, ten škodí sám sobě, připravuje se o úspory časové i peněžení a zaostává za konkurencí. Netušíte, jak ji uplatnit právě u vás? Věřte, že v každém podnikání najde své místo. Příkladem je využití v AAA Auto.

Pro zavedení umělé inteligence ve firmě to chce především někoho, kdo jí věří. A to konkrétně někoho ve vedení. Přesně k tomu došlo v AAA Auto, když byl roku 2024 jmenován do čela AAA auto Petr Vaněček. Nastoupil s cílem digitalizovat byznys.

Jak se dá využít umělá inteligence při prodeji ojetých vozů?

Petr Vaněček vede společně s Karolínou Topolovou AAA Auto od letošního roku, ale to neznamená, že by se technologie dříve zanedbávaly. Se strojovým učením se tam začínalo už v roce 2014, kdy většina firem ani netušila, co to je. A jaké je tedy konkrétní potenciální využití?

Umělá inteligence se dá využít třeba při nákupu vozidel. Může sama skenovat nabídky v Česku, Německu a na dalších trzích, najít nejlepší nabídky. Využití má i při prodeji. Co kdyby sama identifikovala, že auta koupená v Německu se prodávají nejvíce v Praze, a tak je má smysl nabízet v Praze? Tohle všechno se už v AAA Auto děje. Nový inzerát identifikují do dvou minut!

Umělá inteligence a big data jsou klíčové pro naši schopnost rychle reagovat na změny trhu a poskytovat lepší služby zákazníkům,“ říká Petr Vaněček o AI v AAA Auto.

AI také v callcentru a dalších službách

Momentálně v AAA Auto testují využití umělé inteligence v callcentru. Místo živého člověka byste mluvili s „robotem“. A jak popisuje Petr Vaněček v jednom z rozhovorů, tohle již brzy může být realita, testy vycházejí výborně.

Pokud se chcete dozvědět více a třeba se i inspirovat s využíváním AI, poslechněte si, co popsal Petr Vaněček v podcastu.